Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

Prekių pristatymas:

Visos parduodamos prekės yra mūsų sandėlyje, todėl prekės pristatomos per 2 darbo dienas.

Perkant prekių už 30 ir daugiau - prekes pristatysime nemokamai.

Kilus klausimams dėl siuntos būsenos, kreipkites tel. nr. +37070055221, I-V nuo 8 iki 18 val. VI nuo 8 iki 17 val.. Būkite pasiruošę siuntos sekimo numerį, kurį rasite užsakymo  el. laiške.

 

Prekių pristatymas Lietuvoje: 

Venipak ir LP Express paštomatai:

Prekių pristatymas į paštomatus trunka 1-2 darbo dienas. Pristatymo kaina 2.50 €;

Venipak kurjeris: 

Prekių pristatymas trunka 1-2 darbo dienas. Pristatymo kaina 3.50 €;

 

Prekių grąžinimas ir keitimas:

● Norėdami grąžinti ar pakeisti įsigytas prekes, galite susisiekti Jums patogiu būdu - mūsų puslapyje esančia messenger programėle (dešinės pusės apačioje).

● Grąžinant ar keičiant prekę, prašome pateikti šią informaciją:

– vardą, pavardę;

užsakymo numerį;

prekė kurią norite grąžinti;

– grąžinimo priežastis.

● Gavę jūsų pranešimą nedelsiant atrašysime.

 

● Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

● Prekių grąžinimo ar keitimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:

●Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

●Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

●Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius, Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;

●Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

●Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas);

●Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

●Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.